Καλάθης: «Όταν κάτι συμβαίνει πρέπει να αντιδράς – Ευκαιρία το ντέρμπι για να κάνουμε ένα βήμα μπροστά»

Η Παρτίζαν θα τεθεί αντιμέτωπη με τον Ερυθρό Αστέρα αύριο Παρασκευή (12/12, 21:30), για τη 15η αγωνιστική της Euroleague, με το Νικ Καλάθη να μιλά για το παιχνίδι.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παράλληλα, ο Έλληνας γκαρντ αναφέρθηκε σε όσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα στον σύλλογο με την παραίτηση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τονίζοντας ότι όταν κάτι συμβαίνει η ομάδα πρέπει να αντιδρά.

Οι δηλώσεις που έκανε ο Νικ Καλάθης:

«Ο προπονητής (σ.σ. Μίρκο Οτσόκολιτς) κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Παίζουμε καλό μπάσκετ. Όταν συμβαίνει κάτι στη ζωή, πρέπει να αντιδράς. Όλα είναι αντίδραση. Στα δύο τελευταία παιχνίδια το κάναμε και πρέπει να συνεχίσουμε. Η σεζόν είναι μεγάλη, αλλά είναι η ώρα να κάνουμε ένα βήμα μπροστά.

Είμαι ενθουσιασμένος που παίζω ένα τέτοιο παιχνίδι. Πάντα όταν παίζεις εναντίον μιας αντίπαλης ομάδας έχεις ένα ιδιαίτερο κίνητρο. Παίξαμε καλά στα δύο τελευταία παιχνίδια και πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτή τη στιγμή για να προχωρήσουμε.

Παιχνίδια σαν κι αυτό μπορούν να αλλάξουν τη σεζόν και να σου δώσουν επιπλέον κίνητρο. Προφανώς υπάρχουν σκαμπανεβάσματα. Προσπαθούμε να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι. Θα έχουμε την υποστήριξη του κόσμου που είναι πάντα δίπλα μας».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook