Aσπίδα προστασίας του Εργοτέλη στον Ηλία Κώτσιο – Τι δήλωσε ο ίδιος

Στην πρώτη του δήλωση μετά από όσα έγιναν το Σάββατο και το παιχνίδι με την Χερσόνησο, ο Ηλίας Κώτσιος αναφέρθηκε στο επίμαχο περιστατικό. “Άνθρωπος, υπόδειγμα ήθους, ουδείς έχει δικαίωμα να πετάει λάσπη” αναφέρεται μεταξύ των άλλων στην ανακοίνωση του σωματείου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όπως ο ίδιος δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε συνθήκες έντονης ψυχολογικής φόρτισης λόγω άδικων διαιτητικών αποφάσεων, αντιλήφθηκα ότι άτομα της αντίπαλης ομάδας κινήθηκαν προς ποδοσφαιριστή μου με σπρωξίματα. Πήγα στον αγωνιστικό χώρο για να προστατεύσω τους παίκτες και αντέδρασα στα σπρωξίματα που κατευθύνονταν και προς το πρόσωπό μου, καθώς και στη λεκτική επίθεση, με τρόπο που δεν ήταν ενδεδειγμένος».

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη

Η Διοίκηση του Εργοτέλη ξεκαθαρίζει κατηγορηματικά ότι οι αξίες της ευγενούς άμιλλας, ο σεβασμός προς τον αντίπαλο και το «ευ αγωνίζεσθαι» θα αποτελούν πάντα βασικές αρχές για τον Σύλλογό μας.

Οφείλουμε, ως Σύλλογος, να ζητήσουμε συγγνώμη για το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί σχετικά με όσα έγιναν στο ντέρμπι με τη Χερσόνησο και είναι αντίθετα με όσα πρεσβεύει η φιλοσοφία μας. Είμαστε, ωστόσο, υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε το ήθος και το κύρος του προπονητικού μας team και των ποδοσφαιριστών μας.

Θέλουμε να αναφερθούμε ιδιαίτερα στον προπονητή μας, Ηλία Κώτσιο, έναν άνθρωπο-υπόδειγμα ήθους, με πολυετή προσφορά στο ελληνικό ποδόσφαιρο, επί τρεις δεκαετίες σε υψηλότατο επίπεδο. Ξεκαθαρίζουμε ότι ουδείς έχει το δικαίωμα να πετάει λάσπη στον Ηλία Κώτσιο και στον Εργοτέλη, για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, εν μέσω προκλήσεων και χτυπημάτων που δέχτηκε ο ίδιος και οι ποδοσφαιριστές μας.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook