Kύπελλο ΕΠΣΗ: Oι ομάδες που έχουν περάσει στην επόμενη φάση

Ήδη γνωρίζουμε τις 11 από τις 16 ομάδες που έχουν περάσει στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι ομάδες που έχουν περάσει στην επόμενη φάση είναι οι ΑΟΤ, ΠΑΟΚ, Ρωμανός, Αγία Βαρβάρα, Άγιος Ιωάννης, Χερσόνησος και Εργοτέλης, όπως και οι Αλμυρός Μοχός, Μινωική και Ρούβας, άνευ αγώνος.

Τα ζευγάρια που έχουν απομείνει:

ΠΑΝΟΜ – ΑΕΚ

Δαμάστα – Λίντο

ΟΦΑΜ – Θέρισος

Φαιστός – Αετός Ανωγείων

Ζαρός – Ανθεστίωνας

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook