Εργοτέλης: Στόχος η επιστροφή στα θετικά αποτελέσματα

Με μοναδικό στόχο τη νίκη θα αγωνιστεί ο Εργοτέλης, στην επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση απέναντι στο Λίντο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Εργοτέλης υποδέχεται την Κυριακή (21/12) το Λίντο στο Μαρτινέγκο, για την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α1 ΕΠΣΗ.

Οι «κιτρινόμαυροι» θέλουν να αφήσουν πίσω την εκτός έδρας ήττα της προηγούμενης αγωνιστικής από τη Χερσόνησο και να παρουσιαστούν απέναντι στο Λίντο με μοναδικό στόχο την κατάκτηση των τριών βαθμών, στο τελευταίο παιχνίδι του 2025.

Εκτός από το παιχνίδι της Κυριακης (21/12) θα βρίσκονται οι τιμωρημένοι Ηλίας Κώτσιος, Σταύρος Κίτος και Γιάννης Κουτάντος.

 

 

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook