Ο Γιώργος Χαρίτος μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του Νέου Ηροδότου, για την αναμέτρηση με τον Μαραθώνα,τονίζοντας πώς στόχος είναι η νίκη, ώστε να “κλείσει” όμορφα η χρονιά.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: “Θα παίξουμε το τρίτο παιχνίδι αυτή τη βδομάδα στο οποίο θέλουμε τη νίκη έτσι ώστε να ανακάμψουμε μετά τον αποκλεισμό από την επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ. Μας στενοχώρησε ο αποκλεισμός όμως πρέπει να νικήσουμε για να κλείσει η χρονιά όμορφα και ανασυγκροτηθούμε μέσα στις γιορτές”.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701