Προσπάθησε αλλά έμεινε εκτός κυπέλλου η Κ19 του ΟΦΗ

Η Κ19 του ΟΦΗ δεν τα κατάφερε απέναντι στην αντίστοιχη ομάδα του Ολυμπιακού, γνωρίζοντας την ήττα και τον αποκλεισμό από την πρώτη φάση του Κυπέλλου, στο ΒΑΚ, με σκορ 2-0.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εντός έδρας ήττα με σκορ 2-0 γνώρισε σήμερα η Κ19 του ΟΦΗ από τον Ολυμπιακό, για την 1η φάση του κυπέλλου.

Οι γηπεδούχοι παρουσίασαν καλό πρόσωπο στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που δημιούργησαν.

Τα δύο τέρματα που έδωσαν τη νίκη και την πρόκριση στους «ερυθρόλευκους» σημείωσαν ο Τρικαλιώτης με πλασέ στο 57′ και ο Καλαϊτζίδης στο 89ο λεπτό.

Κ15 ΟΦΗ: Γυπαράκης, Καρνέζος, Μπαλάσης, Χέϊλυ, Λαγουδάκης, Σωμαράκης, Χνάρης, Αντωνακάκης, Ασμαριανάκης, Σιτμαλίδης, Δάρλας.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook