Σαλσίδο: “Είμαστε καλά, μπορούμε να κερδίσουμε το Super Cup”

Την πίστη του στις δυνατότητες του ΟΦΗ εξέφρασε ο Ιταλός επιθετικός στις δηλώσεις που έκανε στην Cosmote Tv.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Είχαμε απέναντι μας μια σπουδαία ομάδα, κάναμε ένα σπουδαίο παιχνίδι συλλογικά. Δεν μπορούσαμε να κλειδώσουμε το παιχνίδι στο πρώτο 45λεπτο. Όμως είμαι σίγουρος πως αν συνεχίσουμε έτσι τότε θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στον ίδιο δρόμο” είπε αρχικά ο Ιταλός επιθετικός ενώ στην συνέχεια για τον τελικό του Super Cup πρόσθεσε: “Είμαστε καλά, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, πιστεύω πως ο ΟΦΗ μπορεί να κατακτήσει το Super Cup”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook