Μινωική: Αποχώρησε και ο Ντερμύσι

Ακόμη μια αποχώρηση ανακοίνωσε η Μινωική.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ομάδα της Μινωικής, ανακοίνωσε και επίσημα την αποχώρηση Αντμίρ Ντερμύσι.

Η ανακοίνωση της Μινωικής: 

Ο Αντμίρ Ντερμύσι αποχωρεί από την ομάδα μας έπειτα από ένα εξάμηνο στην Μινωική, προσφέροντας τα μέγιστα στο διάστημα που αγωνίστηκε μαζί μας, επιστρέφοντας στην Αθήνα!

Τη φετινή σεζόν μέτρησε περισσότερα από 1.100 λεπτά συμμετοχής σε 14 ματς, βρίσκοντας 5 φορές τα αντίπαλα δίχτυα, με τα 4 στο εντυπωσιακό 4-4 με τον Ρούβα, όπως ακόμα και 3 ασίστ, με την τελευταία να έρχεται στο τελευταίο του παιχνίδι με τα «μπορντό».

Η διοίκηση του συλλόγου ευχαριστεί θερμά τον Άντι για την προσφορά του στον σύλλογό μας και του εύχεται υγεία και καλή συνέχεια στην καριέρα του!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook