Επίσης, τόνισε πως γελάει με όσους του λένε πως θα πάει να πάρει τη Euroleague o Ολυμπιακός μέσα στο ΟΑΚΑ. «Αν πέσουμε μαζί του, θα τον αποκλείσουμε σίγουρα», είπε χαρακτηριστικά. Ενώ συνεχίζοντας ανέφερε «εδώ θα κατέβουν λέτε;», εξηγώντας τον λόγο που το λέει αυτό.
Αναλυτικά όσα είπε ο Γιαννακόπουλος στο story του στο Instagram:
«Καταρχάς γελάω με όλους που λένε ότι θα έρθει ο Ολυμπιακός να πάρει το ευρωπαϊκό μέσα στο ΟΑΚΑ. Το ευρωπαϊκό θα το πάρουμε εμείς. Τώρα, όσον αφορά το ΟΑΚΑ, είναι δύο οι λόγοι που δεν θα το πάρει. Παραπάνω, αλλά θα πω δύο. Ο ένας είναι ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα.
Αν πέσουμε μαζί του, θα τον αποκλείσουμε σίγουρα. Αν δεν έχει αποκλειστεί από κάποιον άλλον, θα τον κερδίσουμε. Το δεύτερο είναι πως ο Ολυμπιακός, έχοντας ονομάσει «σκάνδαλο» όλο αυτό που έγινε με το ΟΑΚΑ και «άνισες μεταχειρίσεις» κτλ κτλ, η λογική λέει πως δεν θα κατέβει να παίξει. Όπως και τότε έλεγε «σκάνδαλο, Βασιλακόπουλος, κτλ, δεν κατεβαίνουμε…». Εδώ θα κατέβουν λέτε; Μακάρι».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701