Κύπελλο ΕΠΣΗ: Πέρασε στην επόμενη φάση η ΑΕΚ

Η ΑΕΚ κατάφερε να κερδίσει με 2-1 τον ΠΑΝΟΜ στην έδρα του και να περάσει στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα δύο γκολ για την ΑΕΚ τα πέτυχε ο Φρόκου, στο 39′ και στον 49′, ενώ το τελικό 1-2 διαμόρφωσε ο Μιχελουδάκης στο 62′.

Οι 12 ομάδες που έχουν προκριθεί στην επόμενη φάση:

AΛΜΥΡΟΣ

ΜΟΧΟΣ

ΜΙΝΩΙΚΗ

ΡΟΥΒΑΣ

AOT

ΠΑΟΚ

ΡΩΜΑΝΟΣ

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

ΑΕΚ

Τα παιχνίδια που απομένουν:

Δαμάστα – Λίντο

ΟΦΑΜ – Θέρισος

Φαιστός – Αετός Ανωγείων

Ζαρός – Ανθεστίωνας

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook