Η ενημέρωση αναφέρει:
Η δουλειά συνεχίζεται στο στρατόπεδο της ομάδας μας και όλοι έχουν στο μυαλό τους στην επανέναρξη του πρωταθλήματος που βρίσκει την ομάδα μας να αγωνίζεται στην Σαλαμίνα απέναντι στον Αίαντα.
Άπαντες βρέθηκαν και σήμερα στο γήπεδο ξεκινώντας το πρόγραμμα τους με προθέρμανση ενώ στην συνέχεια το πρόγραμμα περιελάβανε δύναμη, ταχυδύναμη και παιχνίδια σε μικρούς χώρους.
Στα αγωνιστικά Αντο, Καστελλιανάκης και Πιστικός, συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα με τον τελευταίο αύριο να αναμένεται να μπει στον κανονικό ρυθμό των προπονήσεων.
Νέο ραντεβού για προπόνηση έχει δοθεί την Πέμπτη στις 15:00 στο Μαρκομιχελάκειο γήπεδο.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701