ΑΟΤ: «Όλοι δίπλα στην ομάδα μας»

Το κάλεσμα του ΑΟΤ, στον κόσμο του, ενόψει της δύσκολης εκτός έδρας αναμέτρησής απέναντι στη Χερσόνησο (10/1, 15.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η ομάδα μας, το Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2026, θα φιλοξενηθεί απο την Χερσόνησο για την 16η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α1 ΕΠΣΗ.

Ένα αρκετά σημαντικό παιχνίδι για την ομάδα μας, εκτός έδρας, που θέλει να ξεκινήσει ιδανικά τις υποχρεώσεις της για το 2026.

Όλοι δίπλα στην ομάδα μας, σε ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook