Αναλυτικά: “Κάναμε λάθη στο πρώτο μέρος και μας κόστισαν. Στο δεύτερο μέρος ο ΟΦΗ θα μπορούσε να σκοράρει κι άλλα γκολ. Η κόκκινη κάρτα μας πλήγωσε. Μας έκοψε τα πόδια. Εχουμε γεμάτο ρόστερ, δεν χρειάζεται να πάρουμε παίκτες, εκτός αν χάσουμε. Εχουμε χάσει το ρυθμό μας μετά τη διακοπή”
Κόλμαν: “Ο ΟΦΗ θα μπορούσε να σκοράρει και άλλα γκολ”
Το σχόλιο του τεχνικού του Αστέρα Τρίπολης.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701