Παναθηναϊκός: Παραμένουν εκτός Τζούριτσιτς και Ντέσερς

Μετά την πρόκριση επί του Άρη στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, ο Παναθηναϊκός επέστρεψε άμεσα στο γήπεδο για να ξεκινήσει την προετοιμασία του ενόψει του ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ (18/1, 21:00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι παίκτες που βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα με τους Θεσσαλονικείς έκαναν αποθεραπεία, ενώ ο Ράφα Μπενίτεθ δεν είχε στη διάθεσή του τους Φίλιπ Τζούριτσιτς και Σιρίλ Ντέσερς.

Η ενημέρωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:

«Μεσημεριανή προπόνηση περιελάμβανε το πρόγραμμα για τους Πράσινους την επομένη της πρόκρισης στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας.

Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με τον Άρη, ακολούθησαν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Θεραπεία και ατομικό έκανε ο Τζούριτσιτς, ενώ πρόγραμμα θεραπείας ακολούθησε ο Ντέσερς».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook