Η ανακοίνωση αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γρανίτη καλεί όλους τους φιλάθλους των Χανίων να δώσουν δυναμικό «παρών» αύριο, Κυριακή 18 Ιανουαρίου, στις 15:00, στο γήπεδο των Μουρνιών.
Η ομάδα μας αντιμετωπίζει τον Αίαντα Σαλαμίνας για την 16η αγωνιστική του 6ου ομίλου της Γ’ Εθνικής, και οι παίκτες χρειάζονται τη στήριξη του κόσμου για να πανηγυρίσουν την πρώτη νίκη της σεζόν.
Στηρίξτε την προσπάθεια της ομάδας μας – η φωνή και η παρουσία σας μπορούν να κάνουν τη διαφορά!
Γρανίτης – Αίαντας Σαλαμίνας
Κυριακή 18/01
15:00
Γήπεδο Μουρνιών
Η ομάδα σας περιμένει!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701