Αναλυτικά τα όσα είπε:“Ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο γνωρίζαμε ότι θα έπρεπε να παίξουμε καλή άμυνα. Θα έπρεπε να ήμασταν πολύ καλοί στις στατικές φάσεις, στις μονομαχίες και στις δεύτερες μπάλες. Θα έπρεπε να βρούμε τελικές, προκειμένου να σκοράρουμε και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Όλα αυτά νομίζω ότι τα κάναμε καλύτερα, κερδίσαμε, συγχαρητήρια στους παίκτες μας. Συγχαρητήρια και στον ΠΟΑ ο οποίος είναι μία πολύ καλή ομάδα. Βγάλαμε αντίδραση μετά τα αρνητικά αποτελέσματα. Αυτό που μας πείραξε περισσότερο όμως δεν ήταν τα αποτελέσματα. Ήταν οι εμφανίσεις οι οποίες δεν ήταν καλές. Στον αθλητισμό υπάρχει ήττα, την αποδεχόμαστε, όμως δεν ήταν καλές οι εμφανίσεις μας. Επιστρέψαμε σε καλές εμφανίσεις ομάδας και προχωράμε στην τελική ευθεία του πρωταθλήματος, με το 100% της ενέργειας μας”.
Video | Ανυφαντάκης: “Βγάλαμε αντίδραση μετά τα αρνητικά αποτελέσματα”
Οι δηλώσεις του προπονητή του Γιούχτα, Κώστα Ανυφαντάκη, μετά την σπουδαία νίκη της ομάδας του με 1-0 κόντρα στον ΠΟΑ.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701