Αταμάν: «Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που δεν μας δίνουν τίποτα – Έχουμε πρόβλημα με τον Σλούκα…»

Ο Εργκίν Αταμάν στις δηλώσεις του μετά το «διπλό» του Παναθηναϊκού στο Παλατάκι επί του ΠΑΟΚ για τη Stoiximan GBL τόνισε πως βλέπει κάποιους παίκτες που έρχονται από τον πάγκο ότι δεν προσφέρουν τίποτα στην ομάδα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Επίσης, ο έμπειρος τεχνικός σημείωσε ότι δεν θα βρει ο ίδιος την λύση, αλλά οι παίκτες, ενώ μίλησε και για τους Κέντρικ Ναν, Κώστα Σλούκα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αταμάν:

«Είμαι ικανοποιημένος που όταν βρεθήκαμε στο -7, βρήκαμε τρόπο να κερδίσουμε. Με κάποιους παίκτες δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω. Δεν θέλω να πω κάποια ονόματα. Όλοι το είδαν. Μας λείπει ο Ναν. Επιθετικά έχουμε πρόβλημα. Ελπίζω να επιστρέψει.

Έχουμε πρόβλημα με τον Σλούκα ως μόνο δημιουργό. Δεν μπορώ να βρω την λύση. Οι παίκτες πρέπει να την βρουν. Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που δεν μας δίνουν τίποτα. Πρέπει να συνεισφέρουν στην ομάδα. Αν όχι, κάποιοι θα πεθάνουν γιατί πρέπει να παίζουν 30 λεπτά»

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook