Επίσης, ο έμπειρος τεχνικός σημείωσε ότι δεν θα βρει ο ίδιος την λύση, αλλά οι παίκτες, ενώ μίλησε και για τους Κέντρικ Ναν, Κώστα Σλούκα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αταμάν:
«Είμαι ικανοποιημένος που όταν βρεθήκαμε στο -7, βρήκαμε τρόπο να κερδίσουμε. Με κάποιους παίκτες δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω. Δεν θέλω να πω κάποια ονόματα. Όλοι το είδαν. Μας λείπει ο Ναν. Επιθετικά έχουμε πρόβλημα. Ελπίζω να επιστρέψει.
Έχουμε πρόβλημα με τον Σλούκα ως μόνο δημιουργό. Δεν μπορώ να βρω την λύση. Οι παίκτες πρέπει να την βρουν. Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που δεν μας δίνουν τίποτα. Πρέπει να συνεισφέρουν στην ομάδα. Αν όχι, κάποιοι θα πεθάνουν γιατί πρέπει να παίζουν 30 λεπτά»


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701