EΠΣΗ: Κλήθηκε σε απολογία ο Ερμής Ατσαλένιου

Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΗ κάλεσε σε απολογία τον Ερμή Ατσαλένιου για τα γεγονότα που σημειώθηκαν στην αναμέτρηση με το Ασήμι.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Π.Σ.Η.

ΠΡΟΣ ΤO ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΕΡΜΗΣ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ

ΘΕΜΑ: ΚΛΗΣΗ Δ.Σ. ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ

Η Πειθαρχική Επιτροπή της Ε.Π.Σ.Η., καλεί την ΤΡΙΤΗ  27/01/2026 και ώρα 18:00, το Δ.Σ. του Σωματείου σας σε γραπτή ή προφορική απολογία,  για τα αναγραφόμενα από το Διαιτητή στο Φ.Α. της 17/01/2026  ΑΣΗΜΙ –ΕΡΜΗΣ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ.

Τυχόν υπομνήματά σας και σχετικά δικαιολογητικά πρέπει να περιέλθουν στη Γραμματεία της παρούσας Πειθαρχικής Επιτροπής μέχρι την ημέρα συζήτησης της υπόθεσης.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook