To κάλεσμα της Χερσονήσου για το παιχνίδι με τα Δειλινά

Η Χερσόνησος με ανακοίνωσή της, καλεί τους φιλάθλους της ομάδας, στην εκτός έδρας αναμέτρηση με τα Δειλινά (24/1, 15.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση της Χερσονήσου:

Η ομάδα μας συνεχίζει τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, αντιμετωπίζοντας εκτός έδρας το σωματείο των Δειλινών.

Το Σάββατο, 24 Ιανουαρίου, η ομάδα μας θα φιλοξενηθεί στο γήπεδο του Μαρτινέγκο, από τα Δειλινά για την 18η αγωνιστική της Α1 ΕΠΣΗ.

Η παρουσία σας, σε ένα ακόμη παιχνίδι, είναι ιδιαιτέρως σημαντική!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook