Στο περιθώριο της σύσκεψης των μέτρων ασφαλείας του αγώνα της μεθεπόμενης Τετάρτης (4/2) ο Λεβαδειακός ζήτησε να του παραχωρηθούν 300 εισιτήρια για τις ανάγκες των φιλάθλων του, κάτι που όπως συνήθως κάνει ο ΟΦΗ αποδέχθηκε.
Το αίτημα των Βοιωτών έγινε αποδεκτό από τον ΟΦΗ ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί η σύσκεψη, προς τα τέλη της εβδομάδας, και για τον επαναληπτικό της Λιβαδειάς.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701