ΟΦΗ: Επιστροφή στο γήπεδο με το βλέμμα στον Ατρόμητο

Ξεκίνησε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι του Περιστερίου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Oι Ζήσης Καραχάλιος και Έντι Σαλσίδο έκαναν θεραπεία, η συμμετοχή των δυο τους στην αναμέτρηση με τον Ατρόμητο συγκεντρώνει λίγες πιθανότητες.

Η ενημέρωση του ΟΦΗ:

Την πρώτη τους προπόνηση μετά το ματς με τον Παναιτωλικό έκαναν την Τρίτη (27/1) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.

Όσοι αγωνίστηκαν στην αναμέτρηση της περασμένης Κυριακής (25/1), συμμετείχαν σε μέρος της προπόνησης, στο πλαίσιο της αποθεραπείας.

Οι Eddie Salcedo και Ζήσης Καραχάλιος έκαναν θεραπεία.

Το σημερινό (27/1) πρόγραμμα περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τετάρτη (28/1), στις 11:00.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook