Γιούχτας: To “ευχαριστώ” στον Απόλλωνα Καλλυθίων!

Ο Γιούχτας με ανακοίνωση του ευχαρίστησε τον Απόλλωνα Καλλυθίων, για την άψογη φιλοξενία του.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Γιούχτα: 

Η Διοίκηση του Α.Ο. Γιούχτα επιθυμεί να εκφράσει τις θερμές της ευχαριστίες προς τον Απόλλωνα Καλλυθίων για την άψογη φιλοξενία που προσέφεραν στην αποστολή και τα μέλη της ομάδας μας με αφορμή το μεταξύ μας αγώνα στα πλαίσια της προημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδος.

Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις, με υγεία και επιτυχίες!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook