Ράσταβατς: «Δεν αφήσαμε το παιχνίδι και παλέψαμε μέχρι το τέλος»

Ο προπονητής του Αστέρα Aktor, Μίλαν Ράσταβατς μίλησε μετά την ήττα από τον Λεβαδειακό (3-1), τονίζοντας πως πάλεψαν το παιχνίδι μέχρι το τέλος και πως δεν το αφήσανε.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Συγχαρητήρια στον Λεβαδειακό για τη νίκη. Υπήρχαν πολλά πράγματα που δεν πήγαν καλά, αλλά υπήρχαν και κάποια θετικά, όπως το γεγονός ότι δεν αφήσαμε το παιχνίδι και παλέψαμε μέχρι το τέλος».

Για το ματς με τον Ολυμπιακό:
«Θέλουμε να συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση. Ξέρουμε ότι κάθε παιχνίδι για εμάς είναι μια νέα ευκαιρία και γι’ αυτό θα το αντιμετωπίσουμε με αυτόν τον τρόπο».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook