Σερέλης: «Ήταν μια κακή εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο, έπρεπε να παίξουμε καλύτερη άμυνα για να μη χάσουμε»

Ο Χρήστος Σερέλης σε δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού τόνισε πως η ομάδα του έκανε πολύ κακή εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο, σημειώνοντας πως έπρεπε να παίξουν καλύτερη άμυνα για να μην χάσουν.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Ήταν μια κακή εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο και αναγκαστήκαμε να τρέξουμε για να γυρίσουμε το ματς όμως δεν τα καταφέραμε. Φτάσαμε μόνο μέχρι την παράταση και τελικά χάσαμε. Νομίζω ότι έπρεπε να ήμασταν πολύ πιο προσεκτικοί στο δεύτερο ημίχρονο και να παίξουμε καλύτερη άμυνα για να μη χάσουμε»

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook