Kηφισιά: Η αποστολή για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο

Έτοιμη είναι η Κηφισιά για το εντός έδρας παιχνίδι με τον Ατρόμητο στη Νεάπολη, το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου στις 20:00, στο πλαίσιο της Stoiximan Super League.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Σεμπάστιαν Λέτο είδε τον Γιασέρ Λαρουσί να επιστρέφει στην αποστολή, έχοντας ξεπεράσει τη θλάση που τον ταλαιπώρησε από τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ κανονικά διαθέσιμος είναι και ο νεοαποκτηθείς μέσος Μπένι, που συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στην αποστολή.

Η αποστολή της Κηφισιάς:

Ξενόπουλος, Τσιλιγκίρης, Ραμίρεζ, Σιμόν, Χουχούμης, Μποτία, Κονατέ, Μαϊντάνα, Ούγκο Σόουζα, Λαμψιάς, Λαρουσί, Πόμπο, Μπένι, Έμπο, Πόθα, Ρουκουνάκης, Βιγιαφάνιες, Ρούμπεν Πέρεθ, Αμανί, Αντόνισε, Θεοδωρίδης, Ζέρσον Σόουζα, Νούνελι και Μίγιτς.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook