Το μήνυμα του Α. Αναστασιάδη μετά την αποχώρησή του από τον ΠΟΑ

Με γραπτή του δήλωση, ο Ανέστης Αναστασιάδης, αποχαιρέτησε με λόγια σεβασμού και ευγνωμοσύνης την ομάδα του ΠΟΑ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο νεαρός προπονητής, με γραπτή του δήλωση, ευχαρίστησε τη διοίκηση του ΠΟΑ, αλλά και τον πρόεδρο Γεώργιο Λέλεκα, για την εμπιστοσύνη και την ευκαιρία που του έδωσαν να υπηρετήσει τη θέση του τεχνικού.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στους παίκτες, τονίζοντας ότι για εκείνον αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης και τιμής, ενώ στο τέλος ευχήθηκε καλή συνέχεια στον ΠΟΑ και στον νέο προπονητή.

Η ανάρτηση του:

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook