Πανέτοιμος ψυχολογικά ο ΟΦΗ: Μπήκε και ο Ισέκα!

Με την τελευταία προπόνηση που διεξάγεται το πρωί της Τρίτης ολοκληρώνεται η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την Δευτέρα προπονήθηκε κανονικά και ο Βέλγος επιθετικός θέτοντας τον εαυτό του στην διάθεση του Χρήστου Κόντη.

Η ενημέρωση της ΠΑΕ

Στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο επέστρεψαν σήμερα (9/2) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, για την πρώτη προπόνηση μετά το ματς με τον Λεβαδειακό, στρέφοντας την προσοχή στον αγώνα της Τετάρτης (11/2) για την ημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson.

Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό (8/2) παιχνίδι, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Η προπόνηση για τους υπόλοιπους περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Κανονικά προπονήθηκε ο Aaron Iseka. Ο Juan Neira ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ θεραπεία συνέχισε ο Ζήσης Καραχάλιος.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο (10/2) στις 11:00, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook