Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: «Παρά τις πολλές απουσίες λόγω μαθητικών υποχρεώσεων, πιστεύω ότι σταθήκαμε πολύ καλά απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο. Νομίζω ότι οριακή φάση για την έκβαση του αγώνα ήταν αυτή στο 65ο λεπτό, όταν θα μπορούσαμε να μειώσουμε 2-1 και να άλλαζε όλη η εξέλιξη της αναμέτρησης. Για εμάς όλα τα παιχνίδια είναι μαθήματα για να γινόμαστε καλύτεροι, ειδικά απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους. Γενικότερα είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, βλέποντας τον Αντέο να συμμετέχει με την ανδρική ομάδα στο παιχνίδι με τον Εθνικό και άλλα παιδιά να προωθούνται και να εντάσσονται για προπονήσεις υπό τις οδηγίες του Κώστα Ανυφαντάκη, με τον οποίο έχουμε καθημερινή επαφή και άψογη συνεργασία. Επίσης σύντομα θα δούμε και άλλα παιδιά του Γιούχτα Β να μπαίνουν στις αποστολές της ανδρικής ομάδας και αυτό είναι μια επιβράβευση για όλη την προσπάθειά μας».
Τιτομιχελάκης: «Ικανοποιημένοι για τα παιδιά του Γιούχτα Β που κάνουν το βήμα προς τη μεγάλη ομάδα»
Τα όσα δήλωσε ο τεχνικός του Γιούχτα Β’, Λεωνίδας Τιτομιχελάκης, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Κόροιβο.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701