Η ανακοίνωση του Εργοτέλη:
Ο Γ.Σ. Εργοτέλης συγχαίρει τον ΟΦΗ για την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας.
Η παρουσία μιας ομάδας της περιφέρειας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, σε έναν τελικό αναδεικνύει τη δυναμική του επαρχιακού ποδοσφαίρου.
Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και να απολαύσουν αυτή τη γιορτή του ποδοσφαίρου.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701