Ο τεχνικός του Ρούβα μίλησε αποκλειστικά στο athletic.gr, αναφερόμενος τόσο στις μεγάλες νίκες στο πρωτάθλημα απέναντι στον Μοχό και στο Κύπελλο κόντρα στον Άγιο Ιωάννη, όσο και στο επόμενο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Αετό Ανωγείων.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για την προηγούμενη νίκη πρωταθλήματος κόντρα στον Μοχό: «Ήταν μία σημαντική νίκη, που τη θέλαμε πολύ. Είχαμε πολύ καλή εικόνα, καταφέρνοντας να πετύχουμε τρία γκολ. Προς το τέλος δώσαμε λίγο μέτρα στον αντίπαλο, γιατί είχαμε στο μυαλό μας και το παιχνίδι Κυπέλλου, όμως τέλος καλό, όλα καλά».
Για την επόμενη εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Αετό Ανωγείων: «Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Παίζουμε με έναν αντίπαλο που χρειάζεται τη νίκη. Σίγουρα θα παίξει ρόλο αν θα έχουμε παιχνίδι μεσοβδόμαδα ή αν θα έχουμε την ευκαιρία να ξεκουραστούμε».
Για τη μεγάλη πρόκριση στο Κύπελλο: «Σημαντική πρόκριση που θέλαμε πολύ. Δεν αφήσαμε ιδιαίτερα περιθώρια στον αντίπαλο. Μπορεί να αργήσαμε να σκοράρουμε, όμως η εικόνα μας ήταν τέτοια που έδειχνε ότι θα βρίσκαμε το γκολ κάποια στιγμή. Δίκαιη νίκη, που μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο του Final Four».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701