ΠΑΟΚ θα ταξιδέψει με έξι απουσίες στη γειτονική Λάρισα, όπου αύριο (22/2 18:00) αντιμετωπίζει την ΑΕΛ για την 22η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Οι Κωνσταντέλιας και Ιβανούσετς δούλεψαν ατομικά στο γήπεδο, ενώ οι Μεϊτέ , Πέλκας , Ντεσπόντοφ και Λόβρεν υποβλήθηκαν σε θεραπεία.
Η μαγνητική στην οποία υποβλήθηκε ο Κροάτης έδειξε πως έχει μια διάταση πρώτου βαθμού στον έσω πλάγιο και το διάστημα αποθεραπείας του θα καθοριστεί από την αντίδραση του οργανισμού στις θεραπείες.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701