Αναλυτικά τα όσα είπε: “Δίκαιο το αποτέλεσμα 100%. Ήμασταν η καλύτερη ομάδα στο γήπεδο. Σε ένα γήπεδο όπου ήταν δύσκολο να αγωνιστείς, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τους ποδοσφαιριστές μου. Και 0-1 να τελείωνε το ματς, δεν θα είχα κανένα παράπονο γιατί πάλεψαν για τη νίκη μέχρι το τελευταίο λεπτό. Ήταν πολύ καλή η εμφάνιση μας σήμερα. Είχαμε αυτοπεποίθηση, καλή κυκλοφορία μπάλας και ήμασταν πολύ καλοί και στο δημιουργικό κομμάτι. Συνεχίζουμε. Έχουμε αγώνες μπροστά μας που είναι πολύ δύσκολοι. Συγχαρητήρια ξανά στους παίκτες και καλή συνέχεια στον Ηλυσιακό”.
Video | Ανυφαντάκης: “Δίκαιο το αποτέλεσμα – Απόλυτα ευχαριστημένος από τους παίκτες”
Aναλυτικά τα όσα είπε ο προπονητής του Γιούχτα, Κώστας Ανυφαντάκης, μετά τη νίκη της ομάδας του με 1-0 κόντρα στον Ηλυσιακό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701