Κρίζμανιτς: «Αρκετά πράγματα πήγαν λάθος»

Τα όσα δήλωσε ο Κρέσιμιρ Κρίζμανιτς, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα όσα δήλωσε: “Δεν παίξαμε καλά. Πολλά πράγματα πήγαν λάθος. Δεν ξεκινήσαμε καλά το ματς και δεχθήκαμε γρήγορο γκολ. Προσπαθήσαμε, αλλά δεν ήταν αρκετό. Οι επόμενοι 5 αγώνες είναι σημαντικοί γιατί θέλουμε να μπούμε στα πλέι οφ. Έχουμε μπροστά μας 15 πόντους και πρέπει να συγκεντρώσουμε όσους περισσότερους μπορούμε”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook