Aναλυτικά τα όσα είπε: “Δεχθήκαμε ένα γρήγορο κι εύκολο γκολ. Στο πρώτο μέρος χάσαμε μεγάλη ευκαιρία. Στο δεύτερο μέρος πήγαμε να βγάλουμε κάποιες φάσεις, πιέσαμε τον Παναθηναϊκό ψηλά, μας πίεσε κι αυτός και γενικά ήταν ένα παιχνίδι άναρχο. Συνεχίζουμε, έχουμε το ματς με την ΑΕΛ στην έδρα μας και με τον κόσμο αυτή τη φορά και θέλουμε τους τρεις βαθμούς”.
Κωστούλας: «Γενικά ήταν ένα άναρχο παιχνίδι – Θέλουμε τους τρεις βαθμούς με την ΑΕΛ»
Oι δηλώσεις του κεντρικού αμυντικού του ΟΦΗ, αμέσως μετά την εντός έδρας από τον Παναθηναϊκό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701