Δεν βρήκε δίχτυα στο Παγκρήτιο για πρώτη φορά μετά τον Βόλο

Έπειτα από περίπου τρεις μήνες και το ματς με τον Βόλο (0-1), ο ΟΦΗ δεν κατάφερε ξανά να βρει δίχτυα χθες στο Παγκρήτιο απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τελευταία φορά που οι «ασπρόμαυροι» δεν κατάφεραν να βρουν δίχτυα στην έδρα τους τη φετινή σεζόν ήταν στις 29/11/25, όταν είχαν ηττηθεί με 1-0 από τον Βόλο, επί ημερών Χρήστου Κόντη.

Από τότε μέχρι και σήμερα, μετρούσαν σερί έξι αγώνων σε πρωτάθλημα και Κύπελλο με τουλάχιστον ένα τέρμα.

Αναλυτικά οι αγώνες:

(29/11/25) ΟΦΗ – Βόλος 0-1

(13/12/25) ΟΦΗ – Πανσερραϊκός 3-0

(7/1/26) ΟΦΗ – Αστέρας 2-0 (κύπελλο)

(11/1/26) ΟΦΗ – Αστέρας 4-0

(25/1/26) ΟΦΗ – Παναιτωλικός 1-0

(4/2/26) ΟΦΗ – Λεβαδειακός 1-1 (κύπελλο)

(8/2/26) ΟΦΗ – Λεβαδειακός 3-2

(22/2/26) ΟΦΗ – Παναθηναϊκός 0-2

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook