Χερσόνησος: «Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο»

Το κάλεσμα της Χερσονήσου στον κόσμο της, για την επόμενη εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Μοχό (1/3, 15.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ!

Την Κυριακή 01/03, στις 15:00, φιλοξενούμαστε από το σωματείο του Μοχού για την 22η αγωνιστική.

Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο για να στηρίξουμε την ομάδα μας σε ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook