Φούντας: “Παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο – Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι”

Oι δηλώσεις του επιθετικού του ΟΦΗ, Ταξιάρχη Φούντα, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης με την ΑΕΛ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: “Από την αρχή θέλαμε να επιβληθούμε και να βάλουμε γρήγορο γκολ για να πάρουμε ψυχολογία και να παίξουμε αυτό που πρέπει και μπορούμε. Θέλαμε τους τρεις βαθμούς, τα καταφέραμε και παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο. Τώρα κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι. Είναι μεγάλος πόνος τα Τέμπη για όλη την Ελλάδα, πόσο μάλλον για τις οικογένειες. Δίνω δύναμη στις οικογένειες. Πρέπει να προχωρήσεις και να μάχεσαι ταυτόχρονα για το δίκιο“.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook