Στρέφει το βλέμμα του στον Παναθηναϊκό

Με οδηγό τη νίκη επί της ΑΕΛ, ο ΟΦΗ στρέφει πλέον την προσοχή του στην επόμενη αναμέτρηση, την Τετάρτη 4/3, απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση της ΠΑΕ: 

Την πρώτη τους προπόνηση μετά τον αγώνα με την ΑΕΛ έκαναν το πρωί της Κυριακής (1/3) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, στρέφοντας πλέον την προσοχή τους στο ματς της Τετάρτης (4/3) με τον Παναθηναϊκό.

Όσοι αγωνίστηκαν στην χθεσινή αναμέτρηση, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ η προπόνηση για τους υπόλοιπους περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι. Ο Ζήσης Καραχάλιος συνέχισε θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Δευτέρα (2/3), στις 11:00.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook