Με ανακοίνωσή της η ομάδα του Κρουσώνα γνωστοποίησε την παραίτηση του Νίκου Ανδριανάκη από τον πάγκο της ομάδας, ενώ λίγες ώρες αργότερα ανακοίνωσε την επιστροφή του Μηνά Πίτσου, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία των «ασπρόμαυρων».
Η ανακοίνωση για τον Νίκο Ανδριανάκη:
Μετά τον αγώνα με τον Ανθεστίων, ο προπονητής της ομάδας μας Νίκος Ανδριανάκης υπέβαλε την παραίτησή του. Έπειτα από έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο, η παραίτησή του έγινε αποδεκτή.
Θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε από καρδιάς για όλα όσα προσέφερε στην ομάδα μας όλο αυτό το διάστημα. Με ήθος, επαγγελματισμό και αφοσίωση, συνέβαλε σημαντικά στην πορεία και την εξέλιξη του συλλόγου μας.
Του ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια στην προπονητική του διαδρομή, με υγεία και κάθε επιτυχία σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Θα αποτελεί πάντα μέλος της οικογένειας της ομάδας μας.
Η ανακοίνωση για τον Μηνά Πίτσο:
Η ομάδα μας καλωσορίζει με ιδιαίτερη χαρά τον νέο μας προπονητή, Μήνας Πίτσος.
Έναν άνθρωπο που έχει ξαναπεράσει από τον ΠΑΟΚ, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις μέσα από τη δουλειά, το ήθος και τις επιτυχίες του. Για τις θητείες του μόνο θετικά λόγια μπορούμε να πούμε, καθώς έχει αποδείξει την αξία και την αφοσίωσή του.
Του ευχόμαστε ολόψυχα καλή αρχή, υγεία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια, με στόχο να οδηγήσει την ομάδα μας ακόμα πιο ψηλά!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701