Κόντης: “Αν παίζουμε έτσι, δεν μπορούμε να κερδίσουμε κανένα”

Όλα όσα είπε ο Χρήστος Κόντης στην Cosmote Tv.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Aναλυτικά τα όσα είπε: “Δεν μπορούσαμε να διεκδικήσουμε κάτι όταν δεχόμαστε δύο γκολ που κάναμε πολλά δώρα. Δεύτερο ματς με τον Παναθηναϊκό που δεν παίξαμε καθόλου ποδόσφαιρο και αν παίζουμε έτσι, δεν μπορούμε να κερδίσουμε καμμία ομάδα. Πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας και δεν μπορούμε να διεκδικούμε τον στόχο μας στο 5-8 με τέτοιες εμφανίσεις. Έχουμε να πάρουμε 9 βαθμούς με τρία πολύ δύσκολα παιχνίδια και πιστεύω ότι μπορούμε, όπου μπορούμε αυτό που αξίζουμε τρεις μήνες. Το αξίζουμε αλλά όχι όπως παίξαμε σήμερα”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook