Μπενίτεθ: “Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι – Το τρίτο γκολ απλοποίησε τα πράγματα”

Ο Ράφα Μπενίτεθ δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για την εμφάνιση του Παναθηναϊκού στο 4-1 επί του ΟΦΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι δηλώσεις αναλυτικά:

«Θεωρώ πως κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι, πετύχαμε γκολ πολύ νωρίς στο α’ ημίχρονο ωστόσο δυστυχώς δεχθήκαμε γκολ αρκετά αργά στο τέλος του α’ ημιχρόνου κάτι το οποίο πήγε να μας βάλει πίεση. Το τρίτο γκολ όμως, απλοποίησε τα πράγματα και από εκεί και έπειτα ήμασταν καθολικά καλύτεροι, δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες για να πετύχουμε και άλλα γκολ. Είμαι πολύ ικανοποιημένος και από την απόδοση των παικτών αλλά και την πολύ καλή ατμόσφαιρα που υπήρχε σήμερα.

Είναι αρκετά καλός ότι κάνουμε αρκετά σουτ εκτός περιοχής, έχουμε ποδοσφαιριστές που μπορούν να το κάνουν, είναι ένας τρόπος που θέλουμε να χρησιμοποιούμε.

‘Οσον αφορά τους σκόρερ που έβαλαν τα πρώτα τους τέρματα απόψε είναι θετικό γιατί δυσκολεύει μετά τον αντίπαλο μιας και όσον περισσότερους ποδοσφαιριστές βάζεις στην εξίσωση των γκολ τόσο πιο δύσκολο είναι για τον αντίπαλο να τους μαρκάρει».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook