Αναλυτικά όσα είπε ο Σέρβος:
“Είναι πολύ δύσκολο όταν χάνουμε παιχνίδια με αυτόν τον τρόπο. Πρέπει να έχουμε μεγαλύτερη συγκέντρωση όπως αυτή που δεν είχαμε στα πρώτα λεπτά με αποτέλεσμα να δεχθούμε δύο γκολ και μόνο έτσι μπορείς να κερδίσεις τελικά. Είμαστε ο ΟΦΗ και πρέπει να πηγαίνουμε σε κάθε παιχνίδι για τη νίκη, είναι τρεις τελικοί και πρέπει να τους κερδίσουμε.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701