Mπαΐνοβιτς: “Να έχουμε μεγάλη συγκέντρωση, ακολουθούν τρεις τελικοί”

Ο Φίλιπ Μπαΐνοβιτς στις δηλώσεις που έκανε στην Cosmote στάθηκε στην έλλειψη συγκέντρωσης που παρουσίασε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά όσα είπε ο Σέρβος:

“Είναι πολύ δύσκολο όταν χάνουμε παιχνίδια με αυτόν τον τρόπο. Πρέπει να έχουμε μεγαλύτερη συγκέντρωση όπως αυτή που δεν είχαμε στα πρώτα λεπτά με αποτέλεσμα να δεχθούμε δύο γκολ και μόνο έτσι μπορείς να κερδίσεις τελικά. Είμαστε ο ΟΦΗ και πρέπει να πηγαίνουμε σε κάθε παιχνίδι για τη νίκη, είναι τρεις τελικοί και πρέπει να τους κερδίσουμε.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook