Η αποστολή του Γιούχτα για την Κομοτηνή

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Γιούχτα για την αναμέτρηση με τον Πανθρακικό με έπαθλο ένα εισιτήριο για τον τελικό του Κυπέλλου Ερασιτεχνών.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Γιούχτα

Η ομάδα μας θα ταξιδέψει στην Θράκη εκεί όπου την Κυριακή 8 Μαρτίου στις 15:00 θα αναμετρηθεί με τον Πανθρακικό στο ΔΑΚ Κομοτινής για την ημιτελική φάση Κυπέλλου Ελλάδας.

Ο Γιούχτας ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την δύσκολη αυτή «μάχη» το μεσημέρι του Σαββάτου στο Μαρκομιχελάκειο γήπεδο Αρχανών.

Η τελευταία προπόνηση όπως συνηθίζεται ήταν αφιερωμένη στην τακτική προσέγγιση του επικείμενου αγώνα, ενώ έγινε ειδικό πρόγραμμα για τις στατικές φάσεις.

Ο Κώστας Ανυφαντάκης για ένα ακόμα παιχνίδι θα έχει σημαντικές απουσίες. Συγκεκριμένα δεν μπορεί να υπολογίζει τους τραυματίες Μάνο, Φαζό, Φέκκα, Τζιράκη και Δασκαλάκη.

Με στόχο τον τελικό η αποστολή της ομάδας μας θα ταξιδέψει αύριο αεροπορικώς και οι 17 διαθέσιμοι ποδοσφαιριστές που απαρτίζουν την αποστολή είναι οι: Χανιωτάκης, Γιαγκιόζης, Δεσποτόπουλος Χρ., Πιστικός, Κορνιλάκης, Addo, Περδίκης, Κωστάκης , Σουρνάκης, Brondy, Δεσποτόπουλος Ν., Καστελλιανάκης, Aντεο, Κοζορώνης, Γελαδάρης, Πολυχρόνης, Κατσούρρι.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook