Ο Εργοτέλης επικράτησε σήμερα με 4-1 του Ρωμανού και «σφράγισε» την άνοδό του στη Γ’ Εθνική, επτά αγωνιστικές πριν από το φινάλε του πρωταθλήματος, επιστρέφοντας στις εθνικές κατηγορίες μετά από τέσσερα ολόκληρα χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι τον Σεπτέμβριο του 2022 είχε ανακοινωθεί η αποχώρηση του Εργοτέλη από τις εθνικές κατηγορίες, καθώς τότε ο σύλλογος δεν είχε ούτε την αγωνιστική, αλλά κυρίως ούτε την οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πρωταθλημάτων.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701