Κώτσιος: «Ο Εργοτέλης είναι ένας σύλλογος με ιστορία και υψηλές απαιτήσεις – Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές»

Οι δηλώσεις του Ηλία Κώτσιου αμέσως μετά τη σπουδαία εκτός έδρας νίκη του Εργοτέλη απέναντι στον Ρωμανό και τη μαθηματική άνοδο της ομάδας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου για τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν όλη τη χρονιά. Με τη σημερινή νίκη απέναντι σε έναν αξιόμαχο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αντίπαλο, όπως είναι ο Ρωμανός, καταφέραμε δίκαια να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και να πετύχουμε τον πρώτο μεγάλο στόχο που είχαμε θέσει από την αρχή της σεζόν: την επάνοδο της ομάδας στις εθνικές κατηγορίες και συγκεκριμένα στη Γ’ Εθνική, αρκετές αγωνιστικές πριν από το τέλος του πρωταθλήματος.

Αυτή η επιτυχία είναι αποτέλεσμα καθημερινής δουλειάς, σοβαρότητας, πειθαρχίας και σωστής νοοτροπίας από όλους: τη Διοίκηση του Συλλόγου, το προπονητικό επιτελείο και φυσικά τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας.

Δεν μπορώ επίσης να παραλείψω τον κόσμο της ομάδας, που από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε αυτή την προσπάθεια και στάθηκε δίπλα μας τόσο στα εύκολα όσο και στα δύσκολα, γεμίζοντας με την παρουσία του κάθε γήπεδο.

Ο Εργοτέλης είναι ένας Σύλλογος με ιστορία και υψηλές απαιτήσεις και πιστεύω ότι η άνοδος στη Γ’ Εθνική αποτελεί απλώς ένα βήμα, ώστε η ομάδα να επιστρέψει εκεί όπου πραγματικά ανήκει: στις επαγγελματικές κατηγορίες.

Παρόλα αυτά, οι υποχρεώσεις συνεχίζονται και έχουμε μπροστά μας δύσκολα παιχνίδια, τόσο για το κύπελλο όσο και για το πρωτάθλημα, γιατί υπάρχουν ακόμη δύο πολύ σημαντικοί στόχοι για εμάς και πρέπει να τους κυνηγήσουμε μέχρι το τέλος. Αυτοί είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου και του Πρωταθλήματος».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook