Ολυμπιακός: Κάρτες για Ρέτσο – Με ΟΦΗ ή ΑΕΛ θα εκτίσει

Στις τρεις κίτρινες κάρτες έφτασε ο Παναγιώτης Ρέτσος με την κάρτα που πήρε στο χθεσινό ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο αρχηγός των ερυθρολεύκων έτσι θα κληθεί να χάσει ένα από τα επόμενα δύο ματς του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα.

Θυμίζουμε ότι στην επόμενη αγωνιστική, την προτελευταία της κανονικής διάρκειας οι Πειραιώτες παίζουν με τον ΟΦΗ εκτός έδρας και στην τελευταία με την ΑΕΛ Novibet στο Καραϊσκάκη.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook