Γέμισαν οι κερκίδες στο Μαρτινέγκο για το Εργοτέλης – ΑΟΤ!

Για ακόμη μία φορά, το Μαρτινέγκο γέμισε τις κερκίδες του στο πολύ σημαντικό παιχνίδι ανάμεσα στον Εργοτέλη και τον ΑΟΤ για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Εργοτέλης κατάφερε να πάρει σήμερα μία πολύ σημαντική πρόκριση στο Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, καθώς νίκησε με 2-0 στην έδρα του τον ΑΟΤ.

Μάλιστα, το Μαρτινέγκο ήταν για ακόμη μία φορά γεμάτο, με φιλάθλους και των δύο ομάδων να δημιουργούν όμορφη ατμόσφαιρα σε ένα παιχνίδι με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook