Σουτζής: «Μέχρι το γκολ του Εργοτέλη ήμασταν καλύτεροι – Δεν έχω παράπονο από τα παιδιά”

Τα όσα δήλωσε ο προπονητής του ΑΟΤ, Νίκος Σουτζής, μετά την εκτός έδρας ήττα από τον Εργοτέλη, στην προημιτελική φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα όσα ανέφερε ο τεχνικός του ΑΟΤ: “Όποια ομάδα έβρισκε πρώτη το γκολ θα έπαιρνε και το παιχνίδι. Μέχρι το γκολ του Εργοτέλη ήμασταν καλύτεροι. Αν βρίσκαμε στο πρώτο ημίχρονο με το δοκάρι του Αριστεινίδη το γκολ θα μιλούσαμε για άλλο ματς. Δυστυχώς αυτό που με προβλημάτισε μετά το 1-0, που το είπα μετά και στα παιδιά, είναι ότι παρατήσαμε τον αγώνα.  Βρήκε μετά δεύτερο γκολ ο Εργοτέλης και θα μπορούσε να βρει και τρίτο. Δεν κρίνεται ένα παιχνίδι στο 1-0, ειδικά σε ένα θεσμό κυπέλλου. Δυστυχώς αυτός ο θεσμός μας έχει “στοιχειώσει”. Έτσι όμως είναι το ποδόσφαιρο, πήρε ο Εργοτέλης την πρόκριση, του δίνουμε συγχαρητήρια και ευχόμαστε να το κατακτήσει, γιατί όχι. Είμαι πολύ στεναχωρημένος, ήταν ένας θεσμός που τον ήθελα από την αρχή, γιατί θεωρώ ότι το χρωστάω και’ γω στην ομάδα και όλοι μας στον εαυτό μας. Έχουμε φτάσει τρεις φορές στην πηγή και δεν έχουμε πιει νερό. Είμαι πραγματικά πολύ στεναχωρημένος, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να έχω παράπονα από τα παιδιά, γιατί προσπάθησαν αρκετά. Μέχρι το γκολ που δεχθήκαμε ξανά λέω. Προχωράμε, έτσι είναι το ποδόσφαιρο, θέλαμε μία μεγάλη νίκη κόντρα σε ένα μεγάλο αντίπαλο, δυστυχώς δεν ήρθε πάμε παρακάτω. Κοιτάμε το παιχνίδι της Κυριακής στο πρωτάθλημα, που είναι σκοπός μας να τερματήσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται και να ανεβάσουμε πάλι την ομάδα στη Γ’ Εθνική”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook