Το κάλεσμα του ΑΟΤ για την αναμέτρηση με το ΠΑΝΟΜ
Ο ΑΟΤ με ανακοίνωσή του, καλεί τους φιλάθλους της ομάδας να παρευρεθούν την Κυριακή (15/3) στο γήπεδο, στην εντός έδρας αναμέτρηση με τον ΠΑΝΟΜ, για την 24η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701