Δολοφονία 20χρονου οπαδού του ΠΑΟΚ στην Καλαμαριά

Κατέληξε το πρωί της Παρασκευής στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ ένας 20χρονος οπαδός του ΠΑΟΚ ο οποίος εντοπίστηκε χθες βαριά τραυματισμένος από μαχαίρι στην οδό Αργοναυτών.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι πληροφορίες λένε ότι τρία άτομα τον κυνήγησαν και τον μαχαίρωσαν πισώπλατα μετά από διαπληκτισμό.

Οι γιατροί στο ΑΧΕΠΑ έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους, όμως ο 20χρονος φίλος του ΠΑΟΚ κατέληξε και την υπόθεση έχει πλέον αναλάβει η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.

sdna.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook